page_banner

nutizie

I pruduttori di pacchetti flessibili sparte una piccula cunniscenza di sacchetti di fogli d'aluminiu

U saccu d'aluminiu hè ancu chjamatu saccu d'aluminiu puru.L'imballaggio di sacchetti di carta d'aluminiu Noside si riferisce generalmente à un saccu di imballaggio in vacuum compositu d'aluminiu-plasticu.

Materiale: Pet/AL/BOPA/PE, o Personalizatu

Stu tipu di prudutti sò adattati per l'imballazione à prova di umidità, a prova di luce è in vacuum di grande equipaggiu meccanicu di precisione, materie prime chimiche è intermedi farmaceutichi.

A struttura di quattru strati hè aduttatu, chì hà una bona funzione di separazione di l'acqua è l'ossigenu.

Illimitatu, pudete persunalizà sacchetti di imballaggio di diverse specificazioni è stili, è ponu esse fatte in sacchetti di fondu pianu, trè sacchetti di sigilli laterali, sacchetti di gusset è altri stili.

I prudutti sò testati in cunfurmità cù i standard GB è ASTM. I prudutti rispondenu à i requisiti di prutezzione di l'ambiente, è i prudutti rispondenu à i più stretti standard di prutezzione ambientale per i materiali di imballaggio in UE è in l'America di u Nordu.

Caratteristiche di u saccu di foglia d'aluminiu: apparenza opaca, biancu argentu, anti gloss, bona barriera, termosigillamentu, opacità ottica, resistenza à alta temperatura, resistenza à bassa temperatura, resistenza à l'oliu è ritenzione di fragranza;Non tossicu è senza gustu;Flessibilità, etc.

DQ Pack, u vostru fornitore di imballaggio affidabile

5è

Tempu di Postu: Nov-14-2022