page_banner

nutizie

Prucessu di termosaldatura di sacchetti Stand Up

Quandu u materiale di saldatura termica hè determinata, a qualità di saldatura di calore di i sacchetti stand up hè direttamente ligata à u prucessu di saldatura di calore.Di solitu, u cuntrollu principalu hè a temperatura, a pressione è u tempu di termosigillatura.

Température de thermoscellage

A temperatura minima di saldatura termica di u materiale di saldatura termica dipende da a temperatura di fusione di u materiale.A temperatura di saldatura termica deve esse più altu ch'è a temperatura di fusione di u materiale di saldatura termica.

U materiale di sigillatura hà:

1.PET+AL+NY+PE

2.PET+AL o NY o VMPET+PE

3.PET+PE

In ogni casu, l'indici tecnichi cum'è se u materiale sigillatu hè una sola film o un film compostu, u grossu di u film, a pressione di sigillatura di calore è a velocità di sigillatura di calore deve esse cunsideratu.In generale, a pressione di saldatura di calore hè alta;Lenta velocità di saldatura di calore;Se u grossu di a film hè grande, a temperatura di sealing di calore pò esse più bassu, è vice versa.

Pressione di sigillatura di calore

A dimensione di a pressione di sigillatura di calore hà ancu un grande impattu nantu à l'effettu di sigillatura di calore.A pressione di sealing termica deve esse appruvata.Quandu a pressione di sigillatura di u calore hè troppu bassu, i dui strati di materiali termosigillati sò difficiuli di ottene una fusione vera, o hè difficiule di catturà u gasu in u mità di u sigillo, risultatu in fughe lucali.

A pressione di sigillatura di u calore hè troppu grande, è quandu a temperatura di sigillatura di u calore hè ligeramente più altu, u cuteddu di sigillatura di u calore strincerà u materiale fusu in a cucitura di sigillatura durante a sigillatura di calore, risultatu in un tagliu caldu.Se i sacchetti stand up hè ligeru, riducerà a forza di sigillatura termica di u sigillu è riduce a forza d'impattu di u sigillu.In generale, a temperatura di saldatura di calore hè alta;Lenta velocità di saldatura di calore;Se u materiale di film hè più diluente, a pressione di u sealing di calore pò esse più chjuca, è vice versa.

Tempu di saldatura à calore

Sottu à a listessa temperatura è pressione di sigillatura di calore, più longu hè u tempu di sigillatura di calore, più forte hè l'interfaccia di a strata di sigillatura di calore.In ogni casu, più longu hè u tempu di saldatura di calore, hè faciule fà l'ossidazione di a resina à l'articulazione di sigillatura, ma riduce l'effettu di sigillatura di calore.

À u listessu tempu, u tempu di sigillatura di calore troppu longu hè ancu faciule per causà arrughe è a deformazione di a cucitura di sigillatura, affettanu l'apparenza è causanu perdite di sacchetti stand up.

In l'ultimi 30 anni, Guangdong Danqing Printing Co., Ltd pruduci principarmenti cibi, bevande, prudutti di carne, cundimenti è prudutti di l'alimentu di divertimentu, prudutti di lavare ogni ghjornu, prudutti chimichi è altri prudutti di imballaggio compositu di stampa, è furmatu per piglià a bocca da stand. saccu di bocca, saccu di zipper stand up, saccu di storta, film di imballaggio di alimenti, film di sigillatura faciule da strappare è film di termosaldatura in PVC, film di etichette è altre serie di strutture diverse, usi differenti di materiali di imballaggio, i prudutti sò stati luntanu. i Stati Uniti, l'Etiopia, u Messicu è altri più di 100 paesi è regioni, u cunsumu da parechji paesi U lode unanimu è a fiducia.

DQ Pack, u vostru fornitore di imballaggio affidabile.

wps_doc_0

Tempu di Postu: Nov-07-2022