page_banner

nutizie

U 13 di ghjennaghju di u 2023, Guangdong Danqing Printing Co., Ltd. (DQ PACK) hà accettatu l'ispezione di certificazione avanzata AEO di Shantou Customs.

Guangdong Danqing Printing Co., Ltd. (DQ PACK) produce principalmente prudutti di imballaggio compositi stampati per l'alimentariu, e bevande, i prudutti di carne, cundimenti, snack, prudutti di pulizia di ogni ghjornu, prudutti chimichi, etc. film sigillanti, film PVC termorestringente, etichette è altre serie di materiali di imballaggio cù strutture diverse è usi differenti.I prudutti sò stati spurtati in più di 100 paesi è regioni cum'è i Stati Uniti, Etiopia, Messico, etc. Lode unanimu è fiducia da i cunsumatori in u mondu sanu.

AEO2AEO1

I benefici di passà a certificazione avanzata doganale AEO, in generale, l'imprese di Certificazione godenu di a cunvenzione di u sdoganamentu, è anu da gestisce l'ispezione è l'esportazione di merchenzie prima di determinà a classificazione di a merce, a valutazione doganale, u locu d'origine o u cumpletu di altre procedure doganali. ;A Dogana stabilisce coordinatori per l'imprese;u sistema di contabilità di depositu bancariu ùn hè micca implementatu per l'imprese impegnate in u cummerciu di trasfurmazioni;L'AEO ricunnosce mutualmente e misure di facilitazione di u sdoganamentu furnite da a dogana naziunale o regiunale.


Tempu di Postu: Feb-02-2023