page_banner

nutizie

Punti per l'attenzione in u disignu di stampa in rotocalco

(1) A precisione di sovrastampa di a stampa in rotocalco pò ghjunghje solu à 0,2 mm, cusì u testu è i grafici (in particulare u testu) cù tracce menu di 0,4 mm ùn ponu micca stampati da una superposizione multicolore, ma ponu esse stampati solu cù una sola tinta. .
(2) u picculu testu è u disignu scavatu a stampa duverebbe aduprà monocromu scavatu, ùn deve micca aduprà stampa multicolore scavata, micca aduprà u culore di fondo di a foto direttamente scavatu stampatu.
(3) Prestate attenzione à a dimensione di u testu è u grossu di i tratti.
(4) roller piastra in troppu pocu prufonda ùn serà micca favurèvule à u trasferimentu di tinta di stampa, una grande zona di culore chjaru cunsigliatu di stampa di culore spot.
Parechje prudutti di imballaggio sò stampati cù stampa in rotocalco, cum'è sacchetta à fondu pianu di qual-seal è sacchetti stand up cù zipper.

nutizie (8)
Sacchetta à fondu platu Qual-seal

nutizie (9)
Stand up pouch cù zipper

nutizie (10)

Qual-seal flat bottom stand-up pouch hè stata largamente usata in u campu di l'imballazione solida ligera cum'è dolci, biscotti, alimentazione per animali domestici, caffè, etc., in casa è in l'esteru.È hè gradualmente popularizatu in i campi di imballaggio cum'è u risu è i bisogni di ogni ghjornu.U saccu stand-up à fondu pianu di qual-seal aghjunghjenu culore à u mondu di imballaggio culurita.U mudellu chjaru è vivu si trova nantu à u scaffale, riflettendu una bona maghjina di marca è attrae i cunsumatori più facilmente..In più di u saccu di fondu pianu regularmente zippered, ci sò ancu qualchi elementi di design chì aghjunghjenu valore à l'imballu, cum'è saccu stand-up di fondu pianu di qual-seal cù u manicu, saccu stand-up di qual-seal flat bottom cù u laser. linia facili-lacrima, è qual-seal saccu stand-up di fondu piatta cù valvola unidirezionale, etc.A borsa di zipper stand up hà un stile novu, chì pò migliurà a qualità di u pruduttu è hè faciule d'utilizà.

Questi migliurà assai a cunvenzione di l'imballu è a freccia d'usu, è u spaziu di sviluppu in u mercatu di imballaggio in u futuru hè obligatu à esse più largu.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022