page_banner

nutizie

Benvenuti à i clienti Turkmenistan per visità a nostra fabbrica

     U 21 di ferraghju, i clienti di u Turkmenistan sò ghjunti à a nostra fabbrica per una visita di campu.I prudutti è servizii d'alta qualità, l'equipaggiu è a tecnulugia, è e boni prospettivi di sviluppu di l'industria sò i mutivi impurtanti per attruverà i clienti à visità.
U presidente Wang Qing è u direttore generale Wang Yidan anu accoltu cordialmente l'invitati da luntanu in nome di a cumpagnia.Accumpagnatu da i principali principali è u persunale di ogni dipartimentu, u cliente hà visitatu l'attellu di produzzione è u laboratoriu di a cumpagnia.Durante a visita, u persunale accumpagnatu di a cumpagnia hà datu à u cliente una introduzione dettagliata di i prudutti di imballaggio, è risposte prufessiunali à u cliente risuscitatu da a quistione.
Cù u ritmu acceleratu di l'integrazione ecunomica glubale, Guangdong Danqing Printing Co., Ltd. hè ancu cumplettamente preparatu per integrà in l'ambiente internaziunale.A cumpagnia sempre aderisce à i prudutti di qualità, serviziu satisfacente, prezzu raghjone cum'è u scopu, effittivamenti attenti à a pruduzzioni di u produttu, qualità, vendite, serviziu è altri ligami.

DQ PACK u vostru fornitore di imballaggi reali.

220615


Tempu di Postu: Mar-01-2023